close
惡搞救世界!

在我的人生之中已遇見數以百計的女孩。我大概認真地喜歡過當中的三、四個女孩。
有好幾次,我以為自己就要告白成功但是卻被發了好人卡。
在我的生命裡已經收了一張一張又一張的好人卡。而這就是為何我會在這裡靠盃。
- bluewalker

改寫自
I've missed more than 9000 shots in my career. I've lost almost 300 games.
26 times, I've been trusted to take the game winning shot and missed.
I've failed over and over and over again in my life. And that is why I succeed.
- Michael Jordan
arrow
arrow
    全站熱搜

    Jason 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()